Vispārīgie noteikumi foto spogulis nomas pakalpojuma nodrošināšanai
1. Pakalpojuma sniegšana
1.1. Foto spoguļa noma ir pakalpojums, kas vienmēr tiek nodrošināts kopā ar 4bildes.lv personālu.
1.2. Standarta variantā iekārta netiek izsniegta individuālai lietošanai bez personāla. Izņēmuma gadījumos to iespējams saskaņot atsevišķi, par to vienojoties rakstiski.
2. Produkta apraksts un darbība
2.1. Foto spogulis ir interaktīva foto iekārta ar pieskārienu ekrānu, animācijām un iespējām viesiem pievienot parakstus vai izvēlēties personalizētu rāmīti.
2.2. Fotografēšanās process notiek tieši pie spoguļa – viesi redz sevi ekrānā, izvēlas efektus vai parakstu, kamera uzņem attēlu un tas uzreiz tiek izdrukāts.
2.3. Standarta izdruka: 10×15 cm formāts.
2.4. Papildus izdrukām viesi var saņemt fotogrāfijas digitāli – ar QR koda palīdzību vai nosūtot uz e-pastu.
3. Tehnoloģijas un kvalitāte
3.1. Foto spogulis aprīkots ar profesionālu DSLR kameru un piemērotu apgaismojumu.
3.2. Momentfoto izdrukas nodrošina ātrs termo printeris.
3.3. Sistēma paredzēta intensīvai darbībai pasākuma laikā, nodrošinot stabilu kvalitāti un nepārtrauktību.
4. Uzstādīšana un demontāža
4.1. Foto spoguļa uzstādīšana aizņem aptuveni 30–50 minūtes, kas ir par ~10 minūtēm ilgāk nekā standarta foto kastei.
4.2. Demontāža notiek aptuveni 15–20 minūšu laikā pēc aktivitātes beigām.
4.3. Nepieciešama 3×3 m telpa ar elektrības pieslēgumu un drošu vidi.
4.4. Foto spogulis darbojas tikai telpās vai zem nojumes, izvairoties no tiešiem saules stariem, lai nodrošinātu labu redzamību un kvalitatīvu fotogrāfiju rezultātu.
5. Rekvizīti un personalizācija
5.1. Pie Foto spoguļa tiek nodrošināts standarta rekvizītu komplekts – ballītes atribūtika (cepures, maskas, brillītes u.c.).
5.2. Papildus iespējams vienoties par tematiskajiem rekvizītiem vai personalizētu komplektu par atsevišķu samaksu.
5.3. Uz izdrukām un digitālajām fotogrāfijām iespējams pievienot pasākuma logo vai personalizētu dizainu.
6. Attēlu īpašumtiesības
6.1. Visi pasākuma laikā uzņemtie attēli ir klienta īpašums.
6.2. Ar klienta mutisku vai rakstisku atļauju šie attēli var tikt izmantoti 4bildes.lv mārketinga aktivitātēs.
6.3. 4bildes.lv var izmantot arī pašas uzņemtus kadrus mārketinga nolūkos, ja tajos nav redzamas personas vai tie ir vispārīgi ilustratīvi kadri.
7. Nomas ilgums
7.1. Minimālais nomas ilgums:
privātiem pasākumiem – 2 stundas;
juridiskām personām un publiskiem pasākumiem – 3 stundas.
7.2. Klientam ir tiesības pagarināt pakalpojuma darbības laiku līdz 2 stundām vai ilgāk, ja tehniskais resurss to atļauj.
7.3. Pagarinājuma cena tiek saskaņota mutiski ar pasākuma vietā esošo asistentu.
8. Atbildība
8.1. Klients ir atbildīgs par jebkādiem bojājumiem vai traucējumiem, kas radušies, ja netiek ievēroti foto spoguļa asistenta norādījumi un aizrādījumi.
8.2. 4bildes.lv personāls nodrošina instrukciju sniegšanu pasākuma laikā, lai garantētu drošu un kvalitatīvu pakalpojuma norisi.
9. Piegāde
9.1. Piegāde tiek nodrošināta bez maksas Ogrē, Pierīgā un Rīgas pilsētas robežās.
9.2. Ja pasākuma norises vieta ir mūsu maršruta ceļā, iespējama vienošanās par bezmaksas piegādi arī citviet Latvijā.
9.3. Pasākumiem, kas atrodas tālāk par 50 km no Rīgas vai Ogres, piegādes izmaksas tiek atrunātas individuāli.
9.4. Piegādes izmaksas tiek aprēķinātas, ņemot vērā laiku ceļā, transportlīdzekļa amortizācijas un degvielas izmaksas.
9.5. Izmaksas tiek noteiktas gan ceļā uz pasākuma vietu, gan atpakaļceļā.
10. Rezerves aprīkojums un nepārtrauktība
10.1. 4bildes.lv nodrošina rezerves tehnikas klātbūtni, lai garantētu pakalpojuma pilnvērtīgu norisi bez pārtraukumiem.
10.2. Pasākuma laikā tiek nodrošināta rezerves zibspuldze, rezerves printeris un pietiekams daudzums fotopapīra.
10.3. Papīra resurss tiek plānots tā, lai nodrošinātu iespēju pagarināt pakalpojuma laiku līdz 2 stundām vai ilgāk, ja par to vienojas mutiski uz vietas ar asistentu.
10.4. Šī pieeja ļauj garantēt, ka pakalpojums norit raiti un bez tehniskiem pārtraukumiem.
11. Pakalpojuma pieteikšana un cena
11.1. Pakalpojuma pieteikšana notiek, aizpildot anketu vai sazinoties ar mums pa tālruni, e-pastu, WhatsApp vai Zoom.
11.2. Gala pakalpojuma cena tiek noteikta individuāli, ņemot vērā anketā sniegto informāciju: pasākuma datumu, norises vietu, ilgumu, viesu skaitu un īpašās prasības.
11.3. Cena tiek aprēķināta, balstoties uz ieguldīto laiku, tehnoloģiju un resursu izmaksām.
11.4. Galīgā cena tiek fiksēta tikai rakstiskā formā – e-pasta sarakstē ar klientu.